Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Joanna Löfdahl - 15 juli 2010 20:50

Internetet har fått för sig att inte fungera. Det är så att vi ska byta till stadsnätet, fick ett sms idag om att bytet kommer ske 1/11. Och ja, det var väl bra tänkte jag. Men nu är det så att internetet fungerar inte, det kommer bara fram sidan där ifrån vi bestält stadsnätet ifrån. Och det står något om att man ska aktivera. Jag fattar inte!! Det är ju inte 1/11 nu?! Eller har flera månder bara passerat över ett par timmar? Jag blir så lack!


Som om det inte vore nog med allt jobbigt innan idag. Har fått spendera större delen av dagen på toaletten, min mage mår inte bra. Och jag mår så fruktansvärt illa. Jag vet inte alls vad som felas, kanske sviterna av gallstensanfallet tidigare i veckan? Jag har ingen aning, hoppas bara det blir bättre snart. Lite feber har jag också fått. Roligt nästan jämt.


Som om det inte vore nog med det så har Anton massor av energi denna kväll, han brukar sova kl 19, men inte ikväll. Nu springer han runt och gör precis allt som han inte får göra. Han älskar att göra mamma och pappa gråhåriga tror jag, haha. Jag orkar i vilket fall inte springa och jaga honom idag, det får min käre sambo göra. Jag har inga krafter alls efter denna jobbiga dag. Har nog en del vätskebrist. Som sagt roligt nästan jämt.


Har fått låna sambons dongel nu, så jag får lite internet en stund iaf. Får ta och ringa runt imorgon för att kolla upp vart det har blivit fel någonstans. Idag orkar jag verkligen inte. Är så trött i kropp och knopp. Har varit en jättekonstig dag.

Av Joanna Löfdahl - 15 juli 2010 11:41

  


Mina fina lilla kille, med sin rosa fina napp som han fått av kusinerna :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards