Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Joanna Löfdahl - 10 juli 2010 21:28

 

Mina två favoritgrabbar, idag när vi var i Wadköping.

Anton i högsta hugg efter sin älskade "Kiikop"!


Min son är ingen linslus direk.

"Lägg av då mamma, varför måste du ta kort?!"

  

 

Men ibland är det iaf liite roligt att vara med på bild!

Älskade barn!


  

Anton busar med pappa i soffan.

     

Anton leker på Ikea.

 

Så ser det ut efter Anton har röjt fram på Ikea,

alla leksaker på golvet :) 

Av Joanna Löfdahl - 10 juli 2010 08:21

Godmorgon, dock har vi väl redan varit vakna ett ta, en sisodär 1½ timme eller så. Denna morgon startade alldeles för tidigt kände jag. Men man får väl skylla sig själv när man sitter uppe så länge som vi gjorde igår. Men vad annat kan man göra när man har trevligt sällkap? :D


Vi kom i säng senare än på länge igår, men det gjorde ingenting. Var riktigt trevligt. Anton somnade nog inte förrän kl 23, och vi ville ju gärna ha lite tid för oss själva vi vuxna, sitta och surra lite och bara umgås. Mycket trevligt.


Nu ska det bli spännande idag att se vilket humör Anton kommer vara på, med tanke på att han sovit fleeera timmar kortare än vad han brukar göra. Men det ska väl nog gå bra eftersom han har en lekkamart på besök nu. Så himla mysigt. Och dom stannar ända till på måndag, yaaay :D


Nu ska jag återgå till sambon, sonen och vårt besök, vara lite social. Snart är det dags för frukost, och sedan får vi se vad denna dag har att erbjuda.


Vad tänker ni göra idag?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards