Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Joanna Löfdahl - 14 juli 2010 13:52

Idag är det soligt och varmt igen, men inte alls lika kvavt som det varit den senaste veckan. Idag gick det till och med att andas ute. Så vi har varit ute och cyklat en sväng :) Hääärligt väder.


Har en del jag borde fixa här hemma, men har ingen lust alls, vill bara sitta och slappa. Men får försöka ta mig i kragen strax. Har iaf tvättat en maskin tvätt idag, den väntar på att hängas nu dock. Så jag border verkligen ta och göra det.


Sambon ska jobba natt, så om en timme eller två går han och lägger sig och sover. Och det är hans sista jobbpass innan han får semester :D Härligt härligt! :D Ska bli skönt att ha honom hemma ett tag! Bara få umgås hela familjen. Synd vi inte har råd att åka på någon semester, men vi får ju iaf umgås, det är det viktigaste.


Nej, känner att jag inte har ro att blogga just nu. Måste ta och göra någon nytta innan lilleman vaknar.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards