Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Joanna Löfdahl - 3 juli 2010 23:23

Tänkte försöka med ett snabbt litet inlägg innan det är dags att hoppa ner i sängen, är verkligen jättetrött ikväll, vi kom hem för bara nån timme sedan.


Eftermiddagen har spenderats i Gusselby med trevligt sällskap och grillning, varför gör vi inte det oftare?! Anton har haft det alla tiders, sprungit runt ute i bara t-shirt och blöja, barfota i gräset, vad lycklig han var då. Så får det gärna vara fler gånger! Ååh vad jag önskar att vi bodde någon annandtans, med en liten mysig uteplats, jag vill jag vill jag vill.


Dagen har varit alldeles för varm! Blääää. Jag är redan less på sommar, längtar efter svalare väder!


Godnatt!

Av Joanna Löfdahl - 3 juli 2010 12:02

Igår kväll tog jag en halvtaskig bild på vår gamla soffa, och tänkte att den får duga till att ha med i en annons på blocket. Sedan när jag laddat upp annonsen så tänkte jag att bilden såg ju inte klok ut, så den kommer ju ingen vilja ha! Men den gick åt som smör i solsken! Och ingen blev gladare än jag. Redan igårkväll började jag få skambud över mailen, så dom tackade jag snällt nej till! Strax efter kl 8 i morse så börjde telefonen ringa. Vilket resulterat i att soffan är nu såld. Och medans soffans nya ägare var här och hämtade den, så ringde telefonen igen, ännu en som var intresserad. Så soffor är lättsålt helt klart! Nu när det var så himla fort gjort kan jag undra varför vi inte gjorde det tidigare?!


Nu sitter jag och vilar mina fötter, har ont i dom idag.

Jag som tänkte att vi skulle äta lunch, satt i soffan och pratade i telefonen med min käre mor, då kom Anton och kröp upp och satte sig i soffan breve mig, och där somnade han! Lillesöt!! Så vi får ta lunchen när han vaknar istället. Vet inte vad jag ska hitta på för mat ännu. Har hunnit diska undan allt nu medans Anton sovit, så när han vaknar är det bara att sätta igång med maten.

Dammsugit och torkat golven har vi hunnit med idag också. Och så har jag duschat. Så det känns som en bra dag ändå hittills. Har hunnit med mycket mer än vad man brukar. Sånt gillar vi!


Anton är ganska pigg idag ändå, med tanke på vad som hände igår.

Så vi ska nog försöka oss på utelek till eftermiddagen tror jag.

Är så himla tråkigt att bara sitta inne ju.


Vad gör ni idag?

:(

Av Joanna Löfdahl - 3 juli 2010 09:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Joanna Löfdahl - 3 juli 2010 07:30

God morgon mina fina bloggläsare!


Då var vi vakna även denna dag, och natten har tack och lov gått bra. Anton vaknade på morgonen som han skulle, var lite orolig ang det faktiskt. Att hjärnskakningen skulle göra att han inte vaknade på morgonen, eller att han skulle vara väldigt svårväckt. Som mamma kan man inte låta bli att oroa sig.


Blöjbyte, välling och soffmys är avklarat nu på morgonen. Snart väntar en efterlängtad dusch för mig. Och älsklingen skulle duscha han med nu på morgonen. Anton duschade igår kväll, så han klarar att vänta till ikväll med att duscha.


Jag har såå ont i mina axlar, det bara bränner i dom :( Skulle behöva 1 ton knåååååd! Någon frivillig? haha. Och ena foten skulle också behöva sig en omgång. Kanske borde ta en tablett eller två, så slipper jag känna att det gör ont iaf.


Nej, nu har jag inte tid att blogga mer. Återkommer senare.


Ha en fin dag allihop.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards