Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

29 Oktober

Av Joanna Löfdahl - 29 oktober 2010 22:05

Här sitter jag, fortfarande vaken! Är förvånad själv fatiskt med tanke på hur trött jag faktiskt var tidigare ikväll. Är väl trött nu med, men inte lika. Tog en dusch och piggnade till lite.


Är ju himla trött nu för tiden. Tror det beror på modifasten. Men ändå har jag lika svårt att somna om kvällarna. Det är inte riktigt rättvist. Tröttare än någonsin och ändå sinnesjukt svårt att somna. Och när man väl somnar så vaknar man och måste gå upp och kissa, det är ett helsike när man bara får dricka och inte äta. Just det att man blir kissnödig i tid och otid. Men det är ju övergående, det är ju frågan om en kort period av ens liv.


Är väldigt nervös inför operationen. Det virvlar många tankar genom huvudet på en mest hela tiden. Många tankar och funderingar. Gör jag rätt? Innerst inne känns det ju rätt, för jag vet att jag inte kan klara upp detta själv. Jag behöver hjälp med det här, och detta är nog den enda hjälp som verkligen skulle hjälpa mig. Det känns rätt, men ibland kan man ändå inte låta bli att fundera på om det verkligen är det. Det hör väl till antar jag.


Är på dag 5 med flyt idag. Och jag är förvånad över hur bra det har gått. Inte speciellt hungrig mellan shakerna. Och inget godissug över huvud taget. Det känns jättebra faktiskt. Är bara orolig att det ska komma något bakslag, men det får vi hoppas att det inte gör! Jag dricker på och tar dag för dag! Hoppas bara jag går ner det jag ska. Det känns redan i kläderna iaf att det händer saker med kroppen! Riktigt roligt faktiskt. Det jobbigaste är bara orkeslösheten. Jag vill göra så himla mycket, men orkar inte. Blir mest sittandes. Istället för att sitta vill jag ta långa härliga promeader, städa, göra fint, göra massa roliga saker. Men just nu finns ingen vidare ork. Men den kommer väl tillbaka :)


Sitter nu med en kopp té, sen ska jag sova. Är verkligen jättetrött. Imorgon är en ny dag! Undrar vad vi ska hitta på då? Hoppas på fint väder så vi kan ta en promenad! Kanske ta en cykeltur.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards