Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Joanna Löfdahl - 26 oktober 2010 17:42

Nu sitter grabbarna och äter middagn, och jag sitter med dom fast vid datorn. Makaronpudding lagade jag till dom idag. Och tror ni inte ett den blev helt perfekt nu när jag inte får äta? :D Haha annars jämt blir den katastrof! Känns ju bara såååå typiskt. Men jag unnar grabbarna det! Anton sitter och mular i sig för fullt, det är rätt bra betyg, han som annars är kräsen :) Så roligt att se honom äta igen!


Det var kämpigt för mig med vaniljshaken idag med, men håller man bara för näsan så går det rikigt bra ;) Jag vet att detta kommer gå, känner mig hoppfull. Och än så länge märker jag ingen som helst skillnad i humöret. Vilket är konstigt eftersom på många andra har jag hört att dom första dagarna är värst?! Jag vill inte att det ska bli tvärtom för mig, att dom första dagarna går som på en dans och sen brakar helvetet lös och det stannar?! Nej sån otur kan jag väl ändå inte ha? Jag tänker som så att en bidragande orsak är att jag 2 veckor innan knappt kunnat äta alls pga halsen. Så att därav är jag inte lika hungrig nu. Idag för första gången har jag känt mig RIKTIGT hungrig. Och det var efter en cykeltur, den sög verkligen musten ur mig. Och det var härligt! Så kanske somnar jag gott ikväll, vi cyklade faktiskt rätt mycket :)


Har världen tröttaste och gnälligaste son. Han ska alldeles strax få duscha och sen ska han sova! För imorgon ska han på dagis jättetidigt. Redan kl 7. Det är det tidigaste hittills. 07.20 går min buss imorgon. Yaaay.


Nej har inte tid att blogga mer just nu, nu har grabbsen ätit färdigt. Och Anton är ju som sagt trött och gnällig. På återseende.

Av Joanna Löfdahl - 26 oktober 2010 10:02

Idag känner jag mig tung i huvudet igen, och hostig och halsen känns konstig. Jag som trodde jag skulle bli frisk nu?! Orkar inte med alla dessa sjukor. Jag käkar ju penicillin och hade nog förväntat mig att iaf få må hyfsat!


Idag sov jag längre än grabbarna igen. Förstår inte denna plötsliga onändliga morgontrötthet. Jag har ju i ett par tre veckors tid inte haft några större bekymmer att kliva upp på morgonen. Men nu är det heeelt groteskt jobbigt. Jag förstår inte? Hur ska det gå imorgon då? Imorgon bitti går bussen till kursen 07.40 Får verkligen se till att lägga mig tidigare ikväll. Får iaf försöka.


På torsdag har Anton fotografering på dagis. Känns jättespännande då det är första gången! Ser verkligen fram emot det, dock kommer jag nog inte kunna var med på det :( Hade gärna velat vara med och se ju!


Idag tänkte jag vi skulle försöka oss på att komma ut en liten stund. Tänkte gå till tvättstugan och titta om dom har någon tid idag. Tänker inte ta någon tid en annan dag, för bokar vi tvätt tid flera dagar bort, så kommer det alltid något helvete i vägen, det slår ALDRIG fel.


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och Anton står och dansar till, sötnöt! Sen försöker han även klättra över datorn, och han ska slå på den och stänga locket. Så bäst att lägga bort datorn och umgås lite. Klä på oss och gå ut redan nu kanske, det skulle vara något! :)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards