Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Joanna Löfdahl - 25 oktober 2010 21:46

Vi kom oss aldrig ut idag, och det får jag dåligt samvete för. Jag vet inte varför det är så himla svårt vissa dagar att ta sig ut. Imorgon SKA vi ut och leka lite. Sen på onsdag är det dags att åregå till verkligheten. Då är det dags för Anton att gå på dagis igen, och det är dags för mig att återgå till kursen! Kollade schemat tidigare idag, och insåg att jag måste lämna Anton på dagis jättetidigt på onsdag, för redan kl 08.15 ska jag vara på plats på kursen, yaay. Men ska bli roligt att få komma igång igen!


Det går bra med Modifasten. Har dock upptäckt att jag verkligen inte tycker om vaniljen. Jag vet inte ens om jag kommer kunna försöka lära mig gilla den. Men jag måste ju ge det en chans. Men den var verkligen vidrig. Smakade starkt och smakade nästan parfym eller något liknande, verkligen inte gott. Men de andra smakerna jag har Choklad och Hallon dom var faktiskt goda! Så dom kan jag lätt stå ut med! Men har nog inte druckit tillräckligt idag, men jag är inte törstig. Får försöka dricka bättre imorgon.


Nej, nu börjar sängen ropa på mig. Måste försöka börja lägga mig tidigare igen. I morse ville ögonen inte öppnas alls, ville bara ligga kvar i sängen hela dagen, och det kan man ju inte göra!


Godnatt!

Av Joanna Löfdahl - 25 oktober 2010 12:36

Ja idag drog jag igång med modifasten. Har bara druckit en än så länge, men det kommer bli måååånga fler innan detta är klart. Valde att börja med smaken choklad, och den var inte så tokig fakstiskt! Snart är det dags för shake nummer två, och jag vet inte riktigt vilken smak jag ska välja. Vi får se.


Det kändes lite konstigt att laga lunch till grabbarna, och sedan inte äta med dom. Men det är ju frågan om en så kort tid, så det ska vi nog klara :) Satt med dom vid bordet iaf, för annars skulle det känts jättekonstigt. Anton åt jätteduktigt :) Hans aptit verkar ha kommit tillbaka, skönt!


Idag är jag sugen på en promenad. Så det ska vi väl ta oss senare när Anton vaknat, han sover lunch just nu, så nu är dagens lugna stund. Men precis då han vaknat ska jag nog passa på att bädda rent i alla sängar. Vi skulle gjort det igår, men klockan bara rusade iväg. Nu ska vi bädda nytt och bort med alla sjukbaciller.


Vad gör ni idag? :)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards