Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Joanna Löfdahl - 27 oktober 2010 21:27

Galet trött ikväll. Och jag borde ju gå och lägga mig istället för att sitta här. Men det är alldeles för svårt att slita sig ifrån dator och tv ;) Hade velat göra lite nytta här hemma ikväll, men är alldeled för slö ikväll. Har som ingen vidare ork. Men imorgon ska jag försöka städa lite! Det behövs verkligen.


Har iaf satt igång en maskin tvätt nu ikväll, och den ska alldeles strax hängas. Får se om det blir sambon eller jag som hänger den. Men hängas ska den iaf.


Känner mig så himla sugen på att flytta! Till något nytt, till någonstans där det är bättre planlösning, bättre planerat. Denna lägenhet är verkligen konstigt planerad, gillar det inte alls. ÅÅh sitter och drömmer om vår framtida bostad! :P


Har grymt ont i huvudet också känner jag. Det beror väl både på tröttheten och på att jag druckit alldeles på tok för lite idag. Men det är svårt att komma ihåg att dricka när man inte är hemma. Dessutom kan jag ju inte gå med flera flaskor vatten släpandes överallt, hur skulle det se ut?! Och hur tungt skulle det inte bli?


Imorgon har jag hemuppgifter att göra på kursen. Så jag kommer vara hemma och städa, och såklart göra uppgiften, och så ska jag passa på att dricka massor med vatten imorgon ;) I sure need it!

Och imorgon har Anton fotografering på dagis! Ska bli så spännande! Är man som förälder med under fotograferingen? Eller sköter dom den själv? Jag har ju aldrig haft dagisfotning med mitt barn tidigare, så jag har ingen aning! Spännande ska det bli iaf.


Nej nu är jag trött. Känner mig till och med lite vimsig. Dags att göra kväll kanske.

Av Joanna Löfdahl - 27 oktober 2010 12:57

Sitter nu och väntar på att dagis ska ringa, så att jag kan gå och hämta Anton. Dom skulle ringa när han vaknat :) Och då ska vi ta oss en tripp till Ikea hade vi tänkt. Tråkigt att bara sitta hemma och tråka. Alltid roligt att gå på Ikea, än om man inte köper något speciellt :)


I morse sov jag en halvtimme längre än planerat. Men vi kom iväg i bra tid ändå. Som tur var hade jag förberett Antons dagisväska och så kvällen innan. Det var bara till mig själv som jag inte hade förberett, men det fick rätt fort ändå. Men det var inte så himla rock att skynda i sig morgondrinken, blev väldigt illamående efter en liten stund. Så det var ingen höjdare. Märker att jag mår bäst av att dricka den i lugn och ro. Och hittils går det nästan lite för bra? Vad kommer komma härnäst? ^^ Hoppas det flyter på så här bra, för i så fall blir det inga problem.


Ska göra  ordning skötväskan nu så det bara är att gå sen när dagis ringer.

Vad gör ni idag? :)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards