Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Joanna Löfdahl - 23 juli 2011 21:54

Dagen har varit rätt lugn. Har städat lite medans Anton sov. Dammsugade och torkade golv. Dock hann jag inte med dammtorkningen eftersom vi skulle iväg till en kompis och grilla. Men vad gör väl det, dammtorka kan jag ju alltid göra imorgon.


I morse var Anton feberfri och rätt pigg. Så tänkte att det var helt okej att gå iväg och grilla. Och han hade roligt, dock vet jag inte om dem som vi besökte tyckte att det var lika kul när lilleman gick och rörde i precis allt som han inte fick röra i ;) Tex så hälde han ut ALLA briketter till grillen på marken, busunge! Haha


Anton var väldigt trött innan vi väl kommit hem. Så han slocknade som ett ljus nästan på en gång vi kom hem. Han fikade lite först och sen somnade han. Han åt inget vidare när vi grillade, han hade väl inte tid. Så var skönt att han fikade lite innan han skulle sova. Han vaknar ju så tidigt annars för att han är hungrig. Det är nackdelen nu när han inte äter välling längre.


Nu sitter vi och kvällsfikar lite samtidigt som vi kollar på Tusenbröder. Fick bara sån himla lust att titta på det. Sen blir det till att sova, är rätt trött.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards