Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Joanna Löfdahl - 19 juli 2011 16:26

Tänkte dela med mig av lite bilder från dagens promenad i skogen.

Behöver jag tala om att Anton var störtförtjust över att få gå i skogen?

Han älskade att få ströva omkring hur han ville. Älskade barn!


       

Var en helnöjd kille som traskade runt i skogen. Ska bli roligt att se hur länge det dröjer innan han börjar tjata om att gå dit igen :)


 

Bjuder på en bild på mig och sonen. Fastän jag inte gillade bilden på mig själv speciellt mycket. Men det är roligt att ha kort på oss tillsammans.


Lilla blåbärshanden. Han ville att pappa skulle ta kort på handen.

Han ville visa hur man ser ut när man har hjälpt mamma att plocka blåbär.

Det var nämligen min stora älskling som fick sköta kameran, eftersom jag själv var full i blåbär :D


 

  Lite av dagens fångst. Blåbär och några enstaka lingon. Gissa om jag ska göra blåbärpaj idag?! :D


Bilderna bör vara klickbara, hoppas det iaf!

Av Joanna Löfdahl - 19 juli 2011 08:06

Ännu en dag som får spenderas trött som ett ägg. Hade jättesvårt att sova igår också. Kunde helt enkelt inte komma till ro. Med täcket var det varmt och utan var det kallt. Aldrig var det bra liksom. Och Anton sov väldigt oroligt. Verkar som att både jag och lilleman är inne i en dålig sovperiod just nu. Jobbigt jobbigt. Men vad gör man, det är väl bara att gilla läget. Någon gång måste det ju vända.


Inte somnade jag tidigt igår fastän jag gick och la mig tidigt. Var väldigt tidigt i säng, men somnade garanterat inte förrän efter tolv iaf, tråkigt nog. Och lilleman vaknade några gånger på kvällen, och sen vaknade han en stund efter jag hade somnat, och då ville han sova mellan oss, såklart fick han göra det då. Men jag sover himla dåligt när vi ligger alla tre i våran säng, det blir lite trångt och grabbarna trycker mig mot kanten.


Glömde/orkade inte fixa med skåpet och plocka fram garderobsdörrarna igår kväll. Så jag har tömt städskåpet nu på morgonen, och ska väl strax försöka bege mig ut till förrådet och klämma mig längst in för att få ut dörrarna. Wish me luck! Bläääh, ser verkligen inte fram emot det, sitter här och gruvar mig för det.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards