Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Joanna Löfdahl - 4 juli 2011 22:37

Ja, då var vi hemma igen då. Och det med blandade känslor. Men det känns skönt att vi är framme nu. Det är ju rätt tråkigt att åka bil så långt. Har ordentligt med "träsmak" i baken nu kan jag lova. Det får vi råda bot på imorgon. Det blir nog inte mycket stillasittande då inte. För här behöver packas upp, städas, handlas och sedan påbörja rensningen av uteplatsen. Den ser tyvärr för hemsk ut nu efter att vi har varit borta. Och den ska väl snart besiktas igen, så det är bara att ta sig ann uteplatsen. Skulle vilja ha några fina blommor att plantera. Men något sådant har jag dessvärre inte råd med. Nästa år kanske.


En hel del tankar som väcks till liv denna kväll. Och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av allt. Så jag tänker nog gå och lägga mig snart. I MIN EGEN SÄNG! Det ska bli så himla skönt. Har längtat efter min alldeles egna säng.


Ska gå ut och ta mig en sista kvällscigg, sen blir det nog sova av. Har som sagt en hel del att stå i imorgon. Det blir spännande att se.


Godnatt.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards