Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Joanna Löfdahl - 10 juli 2011 09:00

Godmorgon allihopa! Vi är vakna och uppe på benen sedan en timme tillbaka. Sitter nu med en kopp kaffe och försöker vakna till liv. Var himla trött idag och ville verkligen inte alls kliva upp. Men vet ju att jag har massor att göra idag, så det var ju bara att masa sig upp. Lilleman lockade med sina gokramar så det blev inte så svårt att kliva upp ändå :)


Idag skall här städas. Det ska skuras! Det behövs verkligen. Igår så när jag planterade jordgubbsplantorna och vattnade efteråt, så klev lilleman rakt ner i jorden, och det blev minst sagt geggigt.. Det vart lera överallt, på uteplatsen är det väl okej, men när lilla tokungen kliver rakt in i vardagsrummet med dom leriga fötterna, då är det inte liiiika roligt ;)


Ska dricka upp kaffet, slå igång lite bra musik och sen ska jag sätta igång. Har en del tvätt att ta itu med också. Och sedan mitt på dagen är det tänkt att vi ska träffa en kompis och hennes son! Hoppas det blir av, för det var himla länge sedan sist!


Vad ska ni göra idag?

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards