Alla inlägg den 30 december 2010

Av Joanna Löfdahl - 30 december 2010 12:16

Goddag bloggen. Här sitter en trött tjej och skriver. Tröttheten är mer eller mindre konstant numer, men har förstått att det är väldigt vanligt efter operationen som jag har gjort. Så jag kämpar på. Än om det stundvis är väldigt jobbigt och jag bara känner för att lägga mig ner och grina. Men här ska inte deppas ihop! Men det är väldigt jobbigt att vilja göra massa här hemma, börja med packandet osv, men man orkar knappt någonting.


Har börjat plocka ihop Antons alla leksaker iaf, tror alla är upplockade nu faktiskt. Sen ska det dammtorkas, och golven ska dammsugas och torkas. Här ska det städas! För imorgon sker det saker!


Imorgon får vi nämligen en ny liten familjemedlem! Imorgon flyttar hon hem till oss. Ni får veta mer imorgon, kommer nog en bild eller två då också skulle jag tro. Imorgon eftermiddag tror jag hon anländer! Ska blir såå mysigt!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards