Alla inlägg den 20 december 2010

Av Joanna Löfdahl - 20 december 2010 21:30

God kväll! Det har varit en lång dag idag. Vi kom i säng alldeles för sent igår. Så det känns som man knappt hann slå igen ögonen så var det dags att kliva upp sen. Anton vaknade nog extra tidigt kändes det som. Han ville inte direkt sova i morse, för nu var vi ju inte hemma, och tänk om man går miste om något spännande! Försökte få han att ligga och mysa en stund, men han ville fort upp.


Sen på förmiddagen kom vi på att jag och Patrik ville klippa oss. Så vi knatade ner till centrum allihopa. Och det slutade med att jag och älsklingen klippte oss hos olika frisörer. För det var lite fullt upp. Och själv fick jag vänta nästan en timme innan dom hade tid att klippa mig, så vi strosade lite inne på jysk väntan på att det skulle bli min tur. Lite svårt var det när jag inte visste hur jag ville klippa mig. Visste bara att jag ville ha kortare. Och kortare blev det.


När jag sitter och tänker efter så känns det som om det har försvunnit en hel del pengar idag. Inte bra, inte bra. Men det har varit en mysig dag. På eftermiddagen var jag och älsklingen in till T-centralen för att fixa med våra tågbiljetter som inte skrevs ut som det skulle, så nu kan vi åka hem på onsdag. Vi tog det rätt lugnt medans alla runt omkring stressade runt som yra hönor. Och så kom det fram några från expressen och ställde en fråga, så nu kommer vi vara med i expressen på juldagen, hahaha.


Morgondagen har vi inga planer för. Vi får ta dagen som den kommer. Känner lite att det vore trevligt att åka in till stan och gå runt och titta lite. Men det känns samtidigt som att det kommer försvinna ännu mer pengar då. Men som sagt, vi får se hur det blir. Än så länge är morgondagen oplanerad. Känns skönt ändå också.


Onsdag eftermiddag åker vi hem. På torsdag händer det lite grejer, då ska vi skriva kontrakt på en lägenhet, yaaay! Och så ska jag ta bort stygnen efter operationen. Ska bli skönt att bli av med dom då dem kliar som bara den! Men det är väl bara bra att det kliar, då vet man att det läker. Ska bli intressant att se hur det ser ut när plåstren åker av.


Nu verkar det som vi ska kika på någon film eller något. Och sedan blir det sova av för hela slanten, är jättetrött och slut på.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards