Alla inlägg den 26 december 2010

Av Joanna Löfdahl - 26 december 2010 21:50

Här sitter jag och nyser och gnuggar ögonen. Är så himla trött denna kväll. Sitter och gör en handlingslista på handla24, så fort den är klar tänker jag minsann gå och lägga mig! Och hoppas lilleman sover i natt och inte vaknar och ska dricka vatten i ett par timmar. Haha härom natten så fick jag nog fylla på nappflaskan med vatten två gånger. Man blir så trött när man får avbrott i sömnen sådär. Men nu måste vi ju upp i natt ändå och ge honom febernedsättande. För hans feber är tillbaka :( Förstår inte, han har varit feberfri en dag, och sen är febern tillbaka. Han sista dag med penicillinet var idag, frågan är om det räckte? Får kanske ringa vårdcentralen imorgon så kanske dom kan ta en titt i öronen på honom och se om det ser bra ut nu eller om han behöver penicillin längre.


Hade inbillat mig att jag skulle orka skriva ett längre inlägg. Men jag orkar faktiskt inte det.  Hua så trött man kan vara. Snart blir det till att stupa i säng!

Av Joanna Löfdahl - 26 december 2010 14:43

Idag är ingen vidare dag här hemma. Anton hade ingen feber igår, men idag är den tillbaka igen. Och jag och älsklingen är febriga idag. Känner att min temp håller på att gå upp nu. Sitter här och fryser. Anton fick nyss ipren, och sen somnade han på en gång. Han sover för andra gången idag. Det blir mycket sovande dessa sjuktider. Jag känner att jag gott skulle kunna tänka mig att sova en stund jag också.


Vi har bara tagit det lugnt idag. Vi har kollat på film och bara suttit och tagit det lugnt. Vi gör inte många knop just nu. Undrar om det är någon influensa vi åkt på.


Nu ska jag slappa vidare. Och hålla koll på att Anton inte blir varmare.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards