Alla inlägg den 16 december 2010

Av Joanna Löfdahl - 16 december 2010 19:05

Det gick inget bra för mig på tradera :( Känns jättetråkigt då jag verkligen ville vinne den auktionen. Men blev överbjuden i sista stunden, så jag hann inte med. Kände inte att det var så prisvärt när priset steg så hastigt heller. Så nu får jag drömma vidare om en ny digitalkamera.


Bytte ju ganska nyligen telefon. Blev grundlurad faktiskt. För killen i butiken sa att denna telefonen var rätt telefon för mig om bra kamera i telefonen var viktigt för mig. Så ja tog ju den.. Och den tar verkligen gräsliga bilder. Så därför läggar jag aldrig upp bilder längre. Känns så himla tråkigt med en blogg utan bilder. Så jag är på jakt efter en kamera. Får fortsätta leta vidare. Vill ju kunna dokumentera min viknedgång också. Så roligt att ha sen efteråt och se skillnaden. Nu funderar jag på om jag ska kolla ut någon digitalkamera som passar oss och köpa en helt ny istället. Men det kostar ju..


Imorgon ska lilleman på dagis. Och sen efter det är han julledig fram till i januari någon gång. Så det känns bra, få ha honom hemma lite och rå om honom. Bara mysa och ha det gott. Det behöver vi!


Jag är himla trött ikväll känner jag. Trött och frusen skulle bara vilja sova. När Anton somnat ska jag ta fram lite ljus och tända och göra mysigt. Ingen idé då han är vaken för då ska han vara där och pilla. Är så rädd att han ska bränna sig. Så mys med ljus får vi ha när lillherrn sover.

Av Joanna Löfdahl - 16 december 2010 16:09

Här sitter vi vid middagsbordet. De andra äter pytt i panna och stekt ägg, och själv sitter jag och ska försöka dricka lite brusalvedon. För jag känner i kroppen som att det är feber på gång och har 37,5 i temp. Så jag tänkte det var lika bra att ta alvedon, har inte tagit något idag så. Bara hoppas att det inte blir mer än så här, orkar inte med att bli sjuk nu, verkligen inte.


Håller även på att buda på en grej på tradera! Håll tummarna för att jag vinner! Jag vill SÅ gärna ha den där grejen. Berättar mer om den senare ;)

Nu ska jag fortsätta hålla koll på auktionen, den går ut om ett par timmar ^^

Av Joanna Löfdahl - 16 december 2010 09:41

Vill börja med att tacka er för alla fina kommentarer!! Det värmer så otroligt mycket och jag känner mig så glad att det finns så många där ute som bryr sig och följer min resa. Ett stort tack till er!


Vaknade ett par gånger under natten av att jag hostade. Det var torrt i luften och jag blev tvungen att gå upp och dricka lite vatten. Mådde även lite illa. Somnade sedan om och vaknade upp senare med samma, hosta, torrt i halsen, och mådde illa. Tänkte bara jag inte håller på att bli sjuk, skulle verkligen inte passa nu!! Det är jobbigt att hosta, då det drar i magen och känns väldigt obehagligt. Men det blir bättre och bättre. Gick upp och sa till mamma hur det kändes, och hon gissade på att det var tomt i magen och att jag behövde äta. Kändes verkligen inte som jag skulle kunna äta något alls när jag hade ont och var illamående. Men provade med lite fil, och vet ni, det slutade göra ont och illamåendet försvann! Så det var nog bara min kropp som skrek efter lite att arbeta med.


Det är kämpigt med att få i sig det man ska. Men jag kämpar på. Det spänner och känns lite underligt imagen efter att jag druckit mycket. Men samtidigt vet jag att jag måste försöka hålla tiderna nu, för annars måste jag äta ännu oftare, och det skulle verkligen inte gå. Känns redan som jag äter hela tiden! Som nyopad ska man äta varannan timme. Och däremellan ska man försöka få i sig så mycket vätska som det bara går. Och det mina damer och herrar, det är inte det lättaste.


Ringde precis vårdcentralen för att boka en samtalstid. Dom ska ringa mig idag. Ska beställa tid för att ta bort stygnen, beställer tid redan nu för att garanterat ha en tid till veckan. Hoppas jag får en tid runt den 23:e  för det skulle vara det ultimata.


Bloggar mer senare. Nu måste jag upp och röra lite på mig känner jag.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards