Alla inlägg den 19 december 2010

Av Joanna Löfdahl - 19 december 2010 22:07

Sitter nu hemma hos syster yster i Högdalen. Jätteroligt att få vara här igen då det var ett tag sedan sist. Få umgås och bara vara en stund. Barnen har lekt så det stått härliga till. Lilleman var alldeles genomsvettig innan det var läggdags. Han kämpade emot och ville inte alls riktigt inse att han var så trött som han var. Så är glad att vi inte väntade ytterligare med att natta honom, då hade det blivit svårt.


Sitter nu och dricker en kopp kaffe och kopplar av en stund. Är så himla törstig så det finns inte. Har druckit alldeles för lite idag. Så får försöka bättra mig imorgon. Känner jag är hungrig också. Ska nog ta mig lite yoghurt innan jag ska lägga mig sen. Känns som jag skulle vilja komma i säng ganska snart, för jag är trött. Och det är fler än jag som är trött ikväll. Men om vi kommer i säng i någon tid eller inte återstår att se.


Imorgon står hårklippning på schemat. Både jag och älsklingen verkar ska klippa oss! Känns som att det är på tiden.


Har även megaont i magen. Jag skulle i skrivande stund mycket väl kunna tänka mig att genomgå ett könsbyte. På riktigt! Nåväl, nu ska jag inte tråka ut er med sånt.


Nu ska jag återgå till kaffet innan det kallnar helt. Och så ville min älskling låna datorn lite, så det måste han få göra.

Av Joanna Löfdahl - 19 december 2010 11:04

Sitter i Brandbergen och tar det lugnt. Vi är och hälsar på några fina vänner. Ungarna leker och vi vuxna umgås och har det trevligt. Alltid lika mysigt och vara här och hälsa på! Sitter och försöker få i mig min frukost, haha dom andra har ätit klart för länge sedan. Måste sedan ut och handla lite som jag kan äta senare under dagen. Och så måste jag köpa snus. Och så skulle det vara skönt med en promenad känner jag. Känner mig så stel i kroppen idag. Men det snöar massor ute nu, det bara vräker ner. Mysigt är det såklart, men det kommer inte vara lika mysigt när man väl kommer ut ;)


Nu ska jag väl återgå till dom andra, och vara lite social. Kan ju inte åka bort och sedan bara sitta vid datorn, det känns ju inte så snällt ;)


Vad gör ni idag? :)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards