Direktlänk till inlägg 29 december 2011

29 December

Av Joanna Löfdahl - 29 december 2011 15:44

Är helt slut i kropp och knopp. Skulle bara vilja slänga omkull mig och sova en stund. Men det får ske till kvällen, i vanlig ordning ;) Ja, om det nu inte blir ännu en natt där det är svårt att somna, som igår. Men det är smällar man får ta ;)


Har satt upp gardiner igen. Såg så tomt ut utan. Slet ju ner igår, men orkade inte sätta upp nya då, men nu är det gjort. Har även hängt tvätt, startat en ny maskin. Diskat i omgångar, fastän vi har diskmaskin. Vi kör ju inte allt i diskmaskinen. 


Jag tog mig precis en näringsdryck. Känner hur jag är alldeles skakig i hela kroppen. Men hade inget annat lämpligt att ta som mellis. Har inte så himla mycket hemmer. Eller vi har säkert det fastän det inte känns så. Men då kom Anton och ville minsann också ha näringsdryck sa han :P Lilla knasboll. Vet inte hur hälsosamma dom är för barn?! Så han fick istället en yoghurt med ett sugrör i, så blev han nöjd ;) 


Har en miljon leksaker att plocka rätt på också. Tänkte försöka hinna lägga allt på sin rätta plats innan kvällen är slut. Så kan man dammsuga och torka golven imorgon. Det vore trevligt. För sen får vi ju besök också. Och det är fullt med granbarr överallt, och ska luftbädden fram så känns det inte så lyckat om det ligger barr överallt, vill ju gärna att luftbädden håller ett litet tag till. Så städning står på schemat, men orkar inte med att göra allt idag, då jag allaredan är darrig i kroppen. Ska ta hjälp av Anton att ta rätt på leksakerna sen efter vi har ätit middag. Får se vad vi hittar på till middag idag. Har för det mesta total idétorka. Trist.


Jo, vi slängde ut granen idag också. Och den barrade som bara den. Låg mer barr på golvet än vad vi trodde att granen ens hade på sig totalt.. Det var en hel del med andra ord. Nu står den på uteplatsen, dock med en hel del barr kvar, iaf upptill. Nu får den stå där ute, så får lilleman gå och titta på den där. Sen får vi väl göra oss av med den lite senare. Nu står den iaf inte inne och barrar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards