Alla inlägg den 4 december 2011

Av Joanna Löfdahl - 4 december 2011 10:19

Ännu en ny dag. Går längre och längre in i December månad, men tittar man ut ser man inte minsta lilla som skulle kunna ens påminna om December. Så tråkigt. Jag vill ju ha snö, när kommer vi få lite snö?


Jag och lilleman har en riktig slapparmorgon. Men då kommer det dåliga samvetet krypandes. Känns som jag borde städa och plocka och dona istället för att bara sitta i soffan och mysa. Men å andra sidan så är väl lite mystid med sonen aldrig fel! Det är vi värda!


Vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Får man ta en heldag i soffan? Det är det enda jag har lust med just nu. Men ute är det sol, dock blåsigt. Så blåser det inte allt för mycket när Anton har vilat, så klär vi nog på oss och går ut en stund. Så han får rasa av sig lite. Kanske skulle även jag vila en stund när Anton ska vila sen. Jag är ju faktiskt lite trött nu när jag känner efter. Blev inte många timmars sömn i natt.


Ska kanske kasta ihop en trolldeg också. Så det finns något att göra på eftermiddagen ifall det är för blåsig ute. Ja, det blir nog bra! Alltid bra att ha en reservplan.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards