Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Joanna Löfdahl - 13 maj 2011 15:02

 

Anton ville göra lite "hoppiglopp" som han kallar det! Och självklart fick han göra det! Dock ser han ju måttligt road ut på bilden. Men jag lovar han hade roligt! Haha. ( Och så kan ni ju ignorera mina gäddhängarmar!! )


13 Maj, en dag med flera "händelser". Anton blir 2 år och 4 månader idag. Och det är 5 månader sedan jag opererade mig idag. Tänk att det redan har gått 5 månader! Helt sjukt vad tiden går fort. Gillar inte att den går så fort just nu, nu när det är så härligt ute. Känns som man knappt hinner njuta, så kommer det vara vinter och kallt igen, usch. Haha.

Och så fyller en av mina närmasa vänners son år idag. Grattis Noah på 3 årsdagen! Hipp hipp hurra! Önskar vi kunde vara där med er och fira Noah på hans dag.


Annars är denna dagen skapligt lugn. Tvättar kläder, sitter ute och solar mig mellan varven. Har inte så mycket ork. Så allt som behöver göras får vänta lite. Tar lite nu och lite då bara.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards