Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Joanna Löfdahl - 9 maj 2011 10:01

Ny dag och det är soligt och fint. Så vi ska väl försöka pallra oss ut en stund senare. Så härligt med sol, det är helt underbart. Jag vill ha sol varje dag!


Ringt dagis och meddelat att Anton blir hemma hela veckan. Och de tyckte det var tråkigt och skulle hälsa honom så mycket från dom på dagis, och att han skulle krya på sig. Även ringt mitt jobb och berättat läget, att jag blir hemma med Anton hela veckan för att han har dubbelsidig öroninflammation. Och dom tyckte också det var tråkigt. Jag missar ju så himla mycket där. Men vad ska man göra?! Det är ju inte så att jag sitter hemma för att det är roligt, för det är det faktiskt inte. Rätt tråkigt att bara vara hemma.


Ska försöka städa lite idag också. Det ser ut som det har varit krig här. Leksaker överallt. Och så har jag en del tvätt att ta itu med också. Så det är väl bara att sätta igång egentligen. Men det är ju så skönt att sitta och slappa också. Jag är så stel i kroppen idag också och vissa rörelser gör jätteont. Så allt man gör går ju rätt sakta, men huvudsaken är väl att allt som ska bli gjort blir gjort, sen får det väl ta den tid det tar. Är en smula less på att ha så här ont i kroppen var och varannan dag, men lever på hoppet om att det ska bli bättre.


Väntar även samtal från min husläkare idag. Får se när han ringer, någon gång under dagen sa dom. Så det är väl bara att vänta. Blir intressant att höra vad han säger.


Nej, om man skulle ta och sätta fart. Så man iaf hinner få något gjort innan man ska se på tv. Det är ju snart Våra bästa år ;) Ja, jag erkänner, har fastnat för det nu under tiden man gått mammaledig och så. Och det är så spännande där nu så man vill ju inte missa. Haha brukar spela in det dom dagar jag jobbar, så tittar jag på det när jag kommer hem, haha vadå besatt? ;)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards