Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Joanna Löfdahl - 2 maj 2011 10:05

Nu är det redan maj månad. Herre gud vad tiden bara rusar iväg! Jag förstår verkligen inte hur tiden kan gå så fort. Det är ju tråkigt! Kan den inte stanna upp lite, bara lite så man hinner njuta en stund. Ja såklart inte av denna dag då, för det är kallt och blåsigt. Plus att jag tror att jag är dyngförkyld. Känner mig tung i huvudet, snorar och har mig samtidigt som det känns jättetätt i näsan. Min käre sambon tror det är pollen, men jag vet inte vad jag ska tro.


Idag blir jag hemma från jobb. Känner att jag orkar faktiskt inte släpa mig iväg dit när jag mår såhär. Har varit på vårdcentralen nu på morgonen för att ta blodprov. En hel timme fick jag vänta innan det var min tur att ta prov, snacka om drygt! 4-5 rör med blog tog dom. Så dom lär väl se om det är något som inte står riktigt rätt till. Undrar när jag får veta hur proverna ser ut? Om jag får veta? Nåväl, det återstår att se.


Nu ska jag fortsätta vila mig. Ska samla kraft inför att städa lite. Ska verkligen försöka orka städa lite. För det är spillt en massa på golvet, inte så fräscht.


Jo måste bara berätta en äcklig sak. När jag kom hem från vårdcentralen så tyckte jag det luktade lite illa i trapphuset... och tittade mig omkring. Vet ni vad jag hittade? En STOR hög med bajs :S Fy bubblan vad äckligt!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards