Alla inlägg den 3 november 2011

Av Joanna Löfdahl - 3 november 2011 09:50

Helt dagavill blir man när vi är hemma och sjuka. Och sjukorna verkar inte vilja ta slut. Det bara fortsätter och fortsätter. Jag blir mer och mer förkyld för varje dag. Känns ju sådär lagom kul. Jag vill vara frisk, vill orka göra saker.


Känns som att hemmet ser ut som ett bombnedslag. Och känner för att städa och göra fint. Men vi har inget varmvatten idag, på hela dagen. Gärna skura rent med kallvatten, känns ju inte som något alternativ. Men får väl plocka och dona och ha mig, så får jag torka av allt när varmvattnet kommit tillbaka. Det kommer tillbaka efter kl 16 någon gång. Jag är glad att jag duschade igårkväll iaf!


Igår fick vi lösenordet för att kolla Antons dagiskort. Och dom var sååå fina! Åh vad man blir varm i mammahjärtat! Min älskade son är såå fin! En riktig liten fotomodell ;) Stolt blir man!


Men vad irriterande. Hade ju en del att skriva om, men nu när jag började föll allting bort. Typiskt. Får väl skriva mer senare så kanske det kommer tillbaka. Ska nog gå och plocka och dona, för just nu kollar jag på tv, och sonen gnäller över att det inte är Musse på tv'n. Enligt honom är det bara han som får kolla, och det ska vara Antontv!! Och ingen tråkig vuxentv som han kallar det, haha han gillar inte Våra bästa år, men det gör ju jag ;)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards