Alla inlägg den 1 november 2011

Av Joanna Löfdahl - 1 november 2011 12:09

Är rätt trött och slut på. Vissa dagar är rätt omtummlande, för oss alla. Och med all rätt så är vi lite trötta.Och vissa dagar är det extra lätt att vara bitter över livet. En del dagar som precis har varit, har det varit extra lätt. Tänker dumma tankar, om att det ju inte så här det skulle bli. Och sen när man smällt alla jobbiga känslor och tankar som givetvis kommer och hoppar på en. Då känner man bara hur innerligt tacksam man är över sin fina lilla familj. Tacksam över alla fina vänner som finns där och visar att dom bryr sig. Det värmer hjärtat så. Jag har den allra finaste lilla familjen, och jag har dom allra finaste vännerna. Tack för att ni finns! Ingen nämnd ingen glömd! Jag är så tacksam över att ha er i mitt liv!


Ett kort litet inlägg blev det nu bara, det blir bra så!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards