Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Joanna Löfdahl - 5 januari 2012 17:46

2 dygn som rökfri. Det låter ju så himla fjuttigt. Men kan ju säga att det känns som bra mycket mer än 2 dygn ;) Jag är helt jävla monstertrött och kan knappt hålla ögonen öppna. Precis så blev det vid förra rökstoppet också. Zoombitrött. Och vaknar en miljon gånger på nätterna, vilket gör att man inte heller blir piggare på dagen. Men nu längtar jag verkligen i säng. Blir till att slänga sig i säng tidigt ikväll. För då blir det imorgon fortare också. Längtar till imorgon!


Jag ser fram emot hela den här helgen som snart är här! Jag är så himla nevös, förväntansfull, spännd och allt det där som säkerligen hör till. Jag hoppas det blir minnesvärt, för oss alla, på ett bra vis. Håller mina tummar. Håller dem hårt. Och jag hoppas innerligt att det är våran tur nu. Det bara måste vara det.


Annars har jag inte gjort många knop hemma idag. Tvättat lite, plockat leksaker, som för övrigt lyckats komma fram igen. Och  ja, det är väl allt, lagat mat också såklart. Sen har jag mest suttit på soffan och halvsovit. Jag är verkligen dödstrött. Helt sinnessjukt trött. Hur länge ska man vara så här trött?! Hoppas det är övergående.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards