Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

2 Juni

Av Joanna Löfdahl - 2 juni 2011 15:22

Nu har jag städat lite här hemma. Plockat och dammsugat, bytt soffklädslar, tvättat två maskiner tvätt, men bara hängt den ena än. Men den andra ska snart hängas den med. Bakat kakor har jag gjort också, och diskat undan efter det. Så nu ser det ju till och med skapligt ut här, får se hur länge det håller i sig denna gången ;)


Jag kan inte påstå att jag är på något vidare toppenhumör idag. Känns bara deppigt och jobbigt. Men det är väl så det ska vara, ungefär en kort period varje månad ;) Börjar på allvar att fundera på om det inte är dags för det där könsbytet snart.. Dock håller inte min sambo med om att jag borde göra ett sånt. Så jag får väl helt enkelt bara stå ut med att vara tjej.. Men ibland är det så lätt att tänka att karlarna har det så himla enkelt.. Haha, hade det inte varit för att jag såå gärna vill ha fler barn, så hade jag nog gjort ett könsbyte ;) Skämt å sido. Hela min kropp skriker efter bebis nu. Drömmer mig bort varje dag, längtar såå tills det är dags för Anton att få ett syskon. Den tiden kommer, men är ännu en bit bort. Vi har det ju fullt upp med annat just nu. Och jag måste ju ändå vänta minst ett år efter operationen innan jag får bli gravid. Kanske är det just det som gör min längtan så stor? Att jag "inte får" bli gravid nu. Jag vet inte ja, men jag tror inte det, för jag var bebissugen redan innan jag opererade mig.


Nej, nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, innan det kallnar. Och sen är det dags att hänga lite mer tvätt. Och sätta igång en tredje maskin. Här skall det tvättas!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards